6.4.07

Påske.........


Påsken 2007 e godt igang å eg kose meg veldig heima me familie og venna. De siste dagene he bestått av tur i fjellet(legge ut et bilde av Vikeså, toge frå storafjedlet i nydelig vær, huset okka e heilt t høyre på bilde), familien Eikelands årlige påsketur på Brusand strandå, lange rulleskøyte tura(det e såååå kjekt), besøk av Joffen, å idag hadde eg et veldig koselig besøk av Sigrun:) (Bilde nederst e toge på en fine tur me gjekk idag.) Og seinare på dagen idag kom meine gute freunde Mia på besøk. Som sagt kose eg meg.
Ha en fortsatt god påske:)

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Det ser flott ut! Va det sånn at du sko ta natt-toget nått te torsdag?? Lure på om eg og ska det...

Monika sa...

Ja det ska eg......kung hvis du og tog det:)

Anonym sa...

så fint det e der..

Kjartan sa...

Vikeså e et vakkert hål! Kom dåkk tebage t Oslo så fort dåkk kan! =)

målfrid sa...

hei:) eg visste ikke at du hadde blogg monika! bra eg fant ut det da:) kossen går det me deg da? trives du like bra i oslo fortsatt? eg kommer som en storm til neste år!!