9.9.07

Livet som student

Heisann godtfolk:)

Ette oppfordring t å oppdatera bloggen får eg skriva nogen ord.
Nå går eg altså inn i mi 4.vega som seriøs tannpleierstudent, å for å sei det enkelt: det e døøøødskjekt:) He lært møje på desse vegene og me he alerede våre på klinikken å våre pasienta for kverandre. Me lærte børsteteknikka og litt aent forskejllig. Ellers kose eg meg me anatomi og fysiologi, kost og ernærng, kjemi, tannmorfologi(plasera tenne), og møje aent spennande. Så eg e gla å fornøyd. For å notera litt om livet i leiligheden så e det herligt. eg bur me 3 flotte, snille og fantastiske jente, så me kose okke her ja:) Audhild trives me å vær min pasient så om kveldande øve eg meg på forskejllige børsteteknikka på hu, hu seie hu e fornøyd, å eg håpe hu ikkje lyge......så hvis nogen trenge hjelp-call me:)
I dag he eg våre påmøde i misjonssalen, veldig bra, så e det kjekt å teffa venna.
Håpe dokke lesara he det bra:) Det e kjekt å gå på lina i parken.................
stor klem

12 kommentarer:

Bente sa...

Oppdatering :) Så kjekt! Hehe.. Va ikkje meiningå å "tvinga" deg te å oppdatera alså, mn e kjekt å lesa ;)

Anonym sa...

hei monika! har også prøvd meg på den lina, men var på ingen måte så god som deg ser det ut til:) Du er jo kommet langt!!! Imponerende!
har vi fremdeles date i morgen??

Anonym sa...

Miss You.. ;)

Anonym sa...

Hei Monika!
Gratulera med overstått årsdag, og gratulera med plass på studiet. Godt at du trives! Eg sliter med exphil, exfac og ped :) Opp tidlig og seint i seng, men har det veldig bra ellers! Håper verkeleg eg får treffa deg før året e omme, dårlig timing på heimabesøk og greie te tross. Fortsatt lykke t, både med studie og livet elles.
- AM

Elisabeth sa...

Har venta lenge på den oppdateringå, ja ;)
Stiligt å bli tannpleiar då. Ka ska eg bli, tru???

Anonym sa...

Ka me ein oppdatering? ;)

Anonym sa...

Update ur blog ;) Btw I miss u, Monique! ^^

Bente sa...

Hei hei Monika :) Snart på tiå me ein oppdatering ijenn elle? Eg mase eg vettu :P Hehe.. E jaffal kjekt å lesa bloggen din ;) Min blogg e oppdatert by the way ;o) Håpe alt står bra te i Tigerstaden! Klem

Anonym sa...

her var det ikke mye liv! på tide å begynne å blogge igjen eller? =)

Anonym sa...

liten vits å ha en blogg som er såå lite oppdatert! hvis du ikke gidder/kan/vil/har tid til oppdateringer, så ville jeg heller sletta hele bloggen!! ;p Dette er jo nesten bare tåpelig jo..! Heh.. :p

Anonym sa...

Jeg syns kommentaren over er tåpelig! Hva er vitsen med en slik kommentar liksom? Ha det kjekt i helgen du søte, snille Monika!

Anonym sa...

over ti kommentarer tyder på at det er på tide med et nytt innlegg! få gangen på det, Monika! :)