18.3.07

Nydelige helg

Helluen!

Joffen(ei av dei eg bur me) e 23 år å singel....hint hint(nå får eg bank)hu e veldig flink å baka:)

Då va helgå snart øve, å den e eg veldig fornøyd me.
Linn kom på fredag å på lørdag vakna me opp te nydelige sol. Dagen starta me frokost på "godt brød"samen me Nils Kåre, Joffen og Linn. En bedre start på dagen kan eg drømma lenge om, sitta på kafe ute i steikande sol å bare slappa av. For å visa Oslo til mitt kjære besøk, gjekk me laaaange tur i Oslo samen me to kamerata t Joffen, å me endte opp på endå en kafe og tru det eller ei så fant me en lekeplass og fekk følesen v å vær 8 år igjen....(he aldri sitt Joffen så gira før) Ette å ha våre ude heile dagen kan en sei det va litt hardt å sitta på MUF å prøva å holda auene oppe, men alt går jo:) Dagen endte med sosialt samvær på (ja dagens 3. kafebesøk) Ichtys......der me bla spelte mattis og si det e så enormt drid å enda opp som det så må eg bare få med at kveldens mattis vart: Trygve W. GRALLA.....hehe
Koselig å ha besøk av deg Linn:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok.. må bare sei at eg håbe eg isje ser sånn ud t vanli... hehe.. Veldi koselige helg ja!! Å eg tørr påstå at legeplassen va någe av d kjekkaste.. :)

Anonym sa...

Nå må du ikke glemme at du er tatt i bloggesisten/tikken!!! Og tenk, nå er det bare 2 1/2 uke til jeg flytter... Det blir rart. Ja, ja. Klem!