26.11.07

Weeeeeeeeee:)

Javel folkens.....
Te dokke som lese bloggen min: Sette stor pris på det, så då får eg jo oppdatera dokke litt.
Her i Oslo går livet som en sykkel ner Sognsvannveien......fort!!!!!! For ja, tiå går her i hovedstaden, men du å du så kjekt eg he det. Dagene begynne me sykkling te skulen, men eg får ikkje lov å sykkla lengre. Grunnen te det e ei visse søster som seie hu ikkje vil ha ei grønnsak te søster, for ja eg he ikkje hjelm...oopps!! Men sånn aligavel trives eg på skulen.....masse å gjær.
Heima i leilighten e det såååå kjekt, bur me så kjekke og greie folk som dokke kan sjå på bilde nerføre:


Ellers lige eg å fiska:



oppdatering følger......moahhhhhaaa

13 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, sykt flaks! Her har jeg ikke vært innom bloggen din på evigheter, og så treffer jeg jo bare noen timer etter du har oppdatert! Sjef! (Ikke for å si noe om treig oppdatering eller noe altså... hehe) Men jo, de sier at det lønner seg å bruke sykkelhjelm ja. Jeg har sykla en del i Oslo uten sykkelhjelm (fordi det som alle vet ser helt lamt ut), men du ser jo hvordan jeg har blitt av det ;-) Og jeg har bare grisetryna én gang...
-Fisking er forresten en av livets store og viktige meninger. Fikk du fisk? Hvor er det du fisker forresten? Ser ut som en bra plass ;-)
-Even

Anonym sa...

Hei Monika :) De va utruligt kjekt med oppdatering på koss livet ditt e for tiå ;) Komme du heim te jul?? :) Eg og Jon har forresten fått okke ein fellesblogg, viss du vil sjå e adressen http://my.opera.com/benteogjon

Klem!

Anonym sa...

Hei Monika :) De va utruligt kjekt med oppdatering på koss livet ditt e for tiå ;) Komme du heim te jul?? :) Eg og Jon har forresten fått okke ein fellesblogg, viss du vil sjå e adressen http://my.opera.com/benteogjon

Klem!

Anonym sa...

Ops, va bare meiningå at kommentaren sko komma ei gong, vettkje ka som skjedde :/

Mariann, sa...

Så koslig det bildet var! Og, ærlig talt. Hjelm ser ikkje lamt ut! Hva nå lamt betyr. Hjelm e kult!

Anonym sa...

Åååååå!! Eg savne dåkke sååååå!! Store adventsknib fra Joffen..

Anonym sa...

Hei Monika! Så kjekt å hørra livstegn frå deg!

Elisabeth sa...

På tide ;)
God adventstid!

Anonym sa...

Du må si til Benny at "grønnsak" ikke er noe å kalle mennesker =)

Anonym sa...

Du må si til Benny at "grønnsak" ikke er noe å kalle mennesker =)

Anonym sa...

Så fint det må være å ha en fisker i familien. Er det dette man kaller "matøk". Håper kjolen til søstera di også passe deg.
God jul og godt nyttår.

Anonym sa...

God jul, Monika :)

Anonym sa...

Godt nyttår, Monika :)